.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت اوس موسي به پايتخت
هدايت هاشمي با اشاره به تلاش شبانه‌روزي عوامل «پايتخت»، از بازگشتش به اين سريال از قسمت 14 خبر داد. هدايت‌ هاشمي‌ بازيگر نقش «اوس موسي» در «پايتخت» درباره حضور مجددش در اين سريال به مهر گفت: افتخار دارم که در سري چهارم «پايتخت» هم در نقش اوس موسي ادامه همکاري بدهم و چند روزي است که به گروه پيوسته‌ام. البته بازي من از قسمت 14 آغاز خواهد شد. وي افزود: از آنجايي که نگارش فيلمنامه سريال کماکان در حال انجام است، واقعا از اتفاقاتي که قرار است براي اوس موسي رخ بدهد هيچ اطلاعي ندارم. در حال حاضر در منطقه شيرگاه مشغول ضبط قسمت‌هاي 14 و 15 هستيم و با توجه به آغاز پخش سريال و روي آنتن رفتن چهار قسمت از آن، ما زمان کمي‌ براي توليد ديگر قسمت‌ها داريم.

بازيگر سريال «چک برگشتي» ادامه داد: گروه شبانه روز در گرما و هواي شرجي در تلاش هستند تا کار هر چه زودتر به پايان برسد. تلاش همه عوامل پشت صحنه و جلوي دوربين اين است که بهترين کار را براي بينندگان خوب شبکه يک انجام بدهند.

‌هاشمي‌ همچنين درباره بازخوردهاي مردم بعد از پخش چهار قسمت از سريال اظهار کرد: «پايتخت» مهم‌ترين سريالي است که در اين سال‌ها توانسته قاطبه مخاطبان تلويزيون را راضي کند. اين اثر جزو معدود سريال‌هايي است که اين موفقيت را به دست آورده و اين امر نتيجه تلاش همه جانبه و شبانه‌روزي تمام عوامل پروژه است که با نهايت دقت در جزئيات سعي مي‌کنند سريال بسازند. بازيگر فيلم «خانه‌اي کنار ابرها» درباره فشار کار در گرماي تابستان و ماه مبارک رمضان هم گفت: فشار کار بسيار بسيار زياد است و ما به شدت مشغول ضبط هستيم و روزي بالاي 16 ساعت کار مي‌کنيم. اکنون همه بازيگران متمرکز بر نقش‌هايشان هستند. با اين حال گرماي هوا به قدري زياد است که عرق از سر و روي ما مي‌ريزد و بچه‌هاي گريم دائم بالاي سر ما هستند تا عرق‌هاي صورت بازيگران را پاک و مجددا گريم کنند. ‌وي که امسال علاوه بر شبکه يک در سريال رمضاني شبکه دو «گاهي به پشت سر نگاه کن» هم حضور دارد، يادآور شد: نقش من در اين دو سريال کاملا متفاوت است، سريال شبکه دو يک داستان پليسي و جنايي دارد در حالي که «پايتخت» طنز خانوادگي است. البته «گاهي به پشت سر نگاه کن» براي سال گذشته بود و توليد امسال نيست و حتي قرار بود سال گذشته پخش شود. هاشمي‌ همچنين در پايان با اشاره به جاي خالي مهران احمدي در «پايتخت» گفت: وقتي يک گروه کاري مثل «پايتخت» را آغاز مي‌کنند، نبود يکي از بازيگران اصلي نمود بسياري پيدا مي‌کند و فکر کنم مخاطبان هم دوست داشته باشند هر چه زودتر او را در سريال ببينند. من اميدوارم کار احمدي در فيلم سينمايي «نفس» به کارگرداني خانم آبيار تمام شود و زودتر به گروه «پايتخت» بپيوندد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.